E OK sa te razgandesti! Ai dreptul sa returnezi, fara justificare, produsul achizitionat de pe astelmobile.ro, in termen de 14 zile de la primirea lui.

Pentru a beneficia de acest serviciu, e necesar sa ne trimiti formularul de retur disponibil aici pe email si sa astepti aprobarea noastra, in maxim 24 ore lucratoare.

Pentru ca tie sa iti fie mai usor, vei achita pentru transportul de retur doar 20 lei, daca efectuezi livrarea prin serviciul Cargus Express, oferit de Urgent Cargus, partenerul nostru.

Produsele pot fi returnate personal sau prin curierat. Daca optati pentru Posta Romana, va rugam sa alegeti serviciul de livrare la domiciliu, altfel produsele nu vor fi ridicate.

Adresa de corespondenta/expeditie este: ASTEL MOBILE SRL – Calea Victoriei, nr 155, bl D1, tronson 5, et 9, sector 1, Bucuresti.

Poti opta pentru schimbarea produsului cu altul din oferta magazinului online sau pentru returnarea banilor.

In ambele cazuri, procedura pentru rezolvarea solicitarii tale va fi demarata imediat dupa receptionarea si verificarea integritatii produsului.

Daca doresti la schimb un produs cu pret mai mic, vei primi diferenta in contul tau bancar.

Daca soliciti schimbul produsului cu unul ce are un pret mai mare, vei putea achita diferenta fie online, fie direct curierului, la livrare.

Daca preferi sa primesti banii inapoi, acestia iti vor fi virati in contul mentionat in formularul de retur, in cazul in care ai achitat produsul prin ramburs, la livrare, sau in contul bancar din care ai facut plata online.

Iti vom rezolva cererea cat mai repede posibil, in maximum 14 zile calendaristice.

Anularea comenzilor

Se poate solicita anularea comenzilor prin email la contact@astelmobile.ro sau telefonic, la 0749.222.220.

Va rugam sa mentionati numarul comenzii in subiectul emailului si numarul facturii, sau sa trimiteti un Reply la mesajul de confirmare a comenzii cu textul ANULARE.

Inapoierea banilor garantat se aplica numai in cazul produselor neavariate si nefolosite. Inapoierea banilor nu se aplica pentru produsele deteriorate.

Te rugam sa ai in vedere urmatoarele:

Nu vom putea plati/ schimba produse care prezinta urme de utilizare, au ambalajul original deteriorat sau nu sunt insotite de accesoriile si de toate documentele din pachet, aceste aspecte ducand la imposibilitatea recomercializarii lor.

Accesoriile de protectie si foliile pot fi returnate doar daca nu au fost utilizate.

Produsele care necesita asamblare vor fi returnate in forma in care au fost livrate.

Nu putem accepta produse a caror valoare comerciala a fost diminuata ca urmare a utilizarii necorespunzatoare. Aceste produse vor fi trimise inapoi cumparatorului.

Din lista urmelor de utilizare la care suntem atenti mentionam: zgarieturi fine, urme de lovire, urme de interventii asupra continutului echipamentului, inlocuirea bateriei si a pieselor originale, aplicatii sau alte programe instalate, aplicatiile/programele originale sterse/modificate, sigilii sau folii de protectie originale dezlipite, urme de asamblare defectuoasa sau de atasare a unor accesorii/carcase si de personalizare.

In cazul in care produsul tau a fost asamblat si/sau folosit corespunzator, dar observi ca nu functioneaza in parametri normali, atunci iti recomandam sa te adresezi centrelor service pentru inlocuire/reparare pe baza garantiei.

Daca ai orice fel de nelamurire, nu uita ca ne poti contacta prin telefon, chat sau e-mail.

Acest serviciu este in acord cu prevederile OUG 34/2014 privind retragerea cumparatorului din Contractul de Comert la Distanta.