Intrebari frecvente

Pot ridica produsul comanda din magazinul Astel Mobile din orasul meu?

Daca avem produsul respectiv pe stoc in magazinul din orasul tau, poti opta pentru a-l ridica de acolo.

Vezi aici adresa si datele de contact ale magazinelor Astel Mobile din tara.

Am primit un produs defect, ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne la numarul 0749.222.220, via e-mail, la contact@astelmobile.ro ori completand formularul disponibil in sectiunea Reclamatii & Sesizari, si in functie de categoria din care face parte produsul tau, vom gasi solutia potrivita.

Cand se livreaza comanda mea?

Vei primi un email care va contine data estimativa de livrare imediat ce predam curierului comanda ta. Daca ai ales sa ridici comanda dintr-un magazine Astel Mobile iti vom trimite un email cu data in care le poti ridica cand produsele tale sunt pregatite.

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

Pentru a modifica sau pentru a anula o comanda pe care ai plasat-o deja, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0749.222.220.

Am primit comanda, dar imi lipsesc anumite produse. Ce trebuie sa fac?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite produse din colet, te rugam sa ne anunti in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari.